Πολιτική Επιστροφών / Ακύρωση Παραγγελίας
Μπορείτε να επιστρέψετε την παραγγελία σας ή μέρος αυτής και να ζητήσετε την αντικατάστασή της μέσα σε 15 εργάσιμες μέρες από την ημερομηνία παραλαβής.
Βασική προϋπόθεση για να γίνει δεκτή η επιστροφή είναι, το προϊόν να βρίσκεται στην αρχική του κατάσταση και συσκευασία, πλήρης και χωρίς φθορές. Επίσης να συμπεριλαμβάνονται όλα τα συνοδευτικά έγγραφα (απόδειξη ή τιμολόγιο) με το οποίο έγινε η αγορά.
Σε περίπτωση που το προϊόν είναι διαφορετικό από αυτό που παραγγείλατε ή ελαττωματικό, τότε τα μεταφορικά έξοδα της επιστροφής καλύπτονται από το www.beautyproducts.gr. Διαφορετικά επιβαρύνουν τον πελάτη.
Για όλες τις περιπτώσεις, πριν την επιστροφή θα πρέπει πρώτα να επικοινωνήσετε με το τμήμα παραγγελιών της εταιρείας μας στο τηλ. 2811751377 ή στέλνοντας email στο [email protected]
Μπορείτε επίσης να ζητήσετε ακύρωση μιας παραγγελίας επικοινωνώντας με το τμήμα παραγγελιών στο 2811751377 ή στέλνοντας email στο [email protected]
Η δυνατότητα ακύρωσης ισχύει μόνο στην περίπτωση που η παραγγελία σας δεν έχει ήδη αποσταλεί.
ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΜΗ ΕΛΑΤΤΩΜΑΤΙΚΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ – ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΑΝΑΙΤΙΟΛΟΓΗΤΗΣ ΥΠΑΝΑΧΩΡΗΣΗΣ
Η διαδικασία της επιστροφής των χρημάτων θα γίνεται σε τραπεζικό λογαριασμό του πελάτη/αγοραστή. Η διαδικασία μπορεί να διαρκέσει έως και 7 μέρες και οποιαδήποτε χρέωση από την τράπεζα επιβαρύνει αποκλειστικά τον πελάτη/αγοραστή.
Ο πελάτης έχει το δικαίωμα να υπαναχωρήσει από τη σύμβαση αγοράς μέσα σε 14 ημερολογιακές ημέρες από την ημερομηνία σύναψης της σύμβασης ή από την παράδοση (σε περίπτωση προϊόντων). Η υπαναχώρηση γίνεται υπό τις ακόλουθες προϋποθέσεις:
Είναι αναιτιολόγητη και χωρίς επιβάρυνση.
Το προϊόν επιστρέφεται στην κατάσταση που παραλήφθηκε, με όλα τα συνοδευτικά και σε άριστη κατάσταση.
Η επιστροφή γίνεται δεκτή μόνο εφόσον έχουν εξοφληθεί όλα τα έξοδα αποστολής και επιστροφής.
Η δήλωση υπαναχώρησης γίνεται εγγράφως ή ηλεκτρονικά.
Η επιχείρηση υποχρεούται να επιστρέψει το ποσό εντός 14 ημερών από την παραλαβή των προϊόντων.
Η επιστροφή των χρημάτων γίνεται με τον ίδιο τρόπο πληρωμής:
Για πιστωτική κάρτα: ενημέρωση της τράπεζας για ακύρωση συναλλαγής.
Για μετρητά: επιστροφή από το κατάστημα.
Για τραπεζικό έμβασμα: επιστροφή στο λογαριασμό του πελάτη.
Ο πελάτης ευθύνεται για οποιαδήποτε χρήση που μειώνει την αξία του προϊόντος (π.χ. άνοιγμα συσκευασίας, χρήση). Η εταιρεία διατηρεί το δικαίωμα αποζημίωσης για μείωση αξίας (συνήθως 20%-30%).
Σε περίπτωση υπαναχώρησης από παροχή υπηρεσιών, ο πελάτης οφείλει να πληρώσει για τις υπηρεσίες που παρασχέθηκαν μέχρι τη στιγμή της υπαναχώρησης.
Προϊόντα επιστραφέντα κατεστραμμένα ή ελλιπή δύνανται να επιφέρουν αποζημίωση ή συμψηφισμό από την εταιρεία.
ΕΞΑΙΡΕΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΥΠΑΝΑΧΩΡΗΣΗ
Δεν είναι δυνατή η υπαναχώρηση σε:
Υπηρεσίες που έχουν ολοκληρωθεί με συγκατάθεση του πελάτη.
Προϊόντα που δεν μπορούν να επιστραφούν για λόγους υγιεινής (π.χ. είδη προσωπικής φροντίδας) και έχουν αποσφραγιστεί.
Υπηρεσίες που ξεκίνησαν επειγόντως με αίτημα του καταναλωτή.
Σφραγισμένα ηχητικά/βίντεο ή λογισμικό που αποσφραγίστηκαν.
Προϊόντα κατασκευασμένα ή εξατομικευμένα για τον πελάτη.